söndag 21 juni 2009

Midsommar

Midsommarafton. Vaknade hos syster med Micke hundarna och katten i sängen. Mysigt värre! Vi åt frukost och Micke drog iväg mot Mora! Jag och hundarna tog en långpromenix och sedan åt vi icke traditionell midsommar lunch hos Mummi. I ösregn men med gott humör gick jag ner till parken på traditonellt midsommarfirande. Jag fikade en torr bulle och dansade lite till det förtjusande (ploj????)bandet Niklaz. Sen offrade jag en tia på choklad hjul och vann en alladin ask! Men eftersom jag är en sån finsmakare när det gäller choklad blev jag inte särskilt förtjust! Så jag sålde den för en tjuga till Stefan Wigö! Höhöhö. Billigt tänker du, men jag slösade alltså inte bort en krona på den tillställningen! Sen gick jag, Elin, Jocke och Ylva hem till Sarah och fikade lite! Ylva är en sån underbar liten sak! När vi tog en promenad så fick hon för sig att skratta som en hel karl, knappt en månad gammal! KÄRLEK! Efter det busade jag runt lite och gjorde lite hyss sen åkte jag till mamma och fick en flaska amarula! Mums! Men den är nästan slut nu. Bjöd lite på den men det mesta slank ner i mig! Åkte hem och pysslade om råttorna lite.
Igår åkte jag tillbaka till byn (jävla hattande hit o dit) Vi åt sill lucnh hos Mor det var sååå gott med sallad o dressing o sill o grejer! Sen hem till Sarah o fixade o trixade i ordning lite! Hade min nya leopard klänning och gröna strumpbyxor, någon skrek påskkärring åt mig och det bjöd jag på!! Resten är historia... det som händer i hammarby stannar i hammarby! (blev du nyfiken va!?! Försöker bara göra bloggen lite mer spännande ;))

Idag är det 25 dagar kvar tills jag reser iväg till Los Angeles Kalifornien!
Ingenting är egentligen färdigt tills dess, men det löser sig! Måste köpa nytt löshår men det ska ju kosta så jävligt! Borde egenligen proffsklippa mig med, men var finns det en billig OCH skicklig frisör?

Idag har jag pysslat lite med EDGE viktiga papper, ganska tråkigt men det måste ju göras!

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar