torsdag 18 juni 2009

Hej hej hallå!


Kors i taket jag uppdaterar redan dagen efter! Sitter här med träsmak i baken, inte gott!


Idag ska jag åka till byn, passa hundarna. Imorgon är det midsommar afton och jag ska inte göra någonting! Har en burk sill i kylen men det är ingen som vill äta den med mig! Micke ska till Mora och Mamma o Sarah ska åka på kryssning, båtbimbos!! Jag ska som sagt passa hundarna till imorgon kväll sen måste jag hem till gävle för att passa mina djur för att sen åka tillbaka på lördag för att äntligen få äta sill med någon! På lördag kväll är det dans i byn i parken men det kostar 150kr rena rånet för ett sånt skit! Det är gratis o gå i parken annars ju! Men får se vad som händer! 150kr betalar jag iaf inte! Får iaf lite tid att umgås med Elin, kanske man kan se Sandra några minuter med!!




Idag har jag sorterat bland mina smycken som jag brukar sälja på EDGE marknaden, fick slänga tre par örhängen som blivit helt deformerade. Så det blir att göra nya. Men måste hitta ett nytt lack bara för det jag brukar ha råkade rinna ut i hela min hobby låda och torka! Funderar på vad som skulle passa jag behöver något vattentåligt, tidigare har jag använt sk. båtlack och det ger bra glans och så men det är lite lite gul aktigt och det blir inte fint på ljusa saker!



Ett par av mina fiskar, eller delfiner. personligen kallar jag dom hajar låter coolare då!



E

En av mina vinylskålar om har sålt som smör, men Gävle börjar bli mättat, alla som vill ha en sån har en redan. Tror jag iaf. Därför har jag provat att lägga ut dom på Tradera, får se hur det går!

Ligger även ute med lite oljefärg som jag aldrig använt bara köpt på mig! Gissar på att utropspriset på 50kr är för högt, men jag får väl sänka det sen om den inte blir bjudet på!

Dagens tips! REA! På H&M hittade en leopardmönstrad klänning för 149kr!

1 kommentar:

  1. haha såg den klänningen! den var hot :)
    syrran fick en vinylskål förra veckan av mamsen, blev mäkta glad! :D (den var fylld med bilar också:P)

    SvaraRadera